0

Kundservice

Om du har några frågor kring våra produkter eller din beställning så är du välkommen att kontakta kundservice på 020-22 11 00 eller via kontaktformuläret nedan. Detsamma gäller om du vill tipsa om nya produkter och märken som du önskar se hos oss, då vår målsättning är att få ett så komplett sortiment som möjligt. E-postfrågor som rör din beställning besvaras alla vardagar inom 24 timmar.

Vårt huvudkontor
eleven.se
Brahegatan 9
114 37 STOCKHOLM

Vill du besöka vår butik i Stockholm?

Telefon/Epost
Telefontid: Vardagar 09:00 - 16:30
Kundtjänst: 020-22 11 00 (Ångerköp & returer - använd kontaktformuläret)
E-post: 11@eleven.se (Använd kontaktformuläret nedan för snabbast hantering)

Frågor om faktura/delbetalning
Vid frågor om din faktura eller ditt delbetalningskonto (ej produktfrågor) hänvisar vi till Klarna AB som hanterar detta åt oss. Du når dem på telefon 08-120 120 10 eller info@klarna.com.

Ditt konto & orderhistorik
Vill du uppdatera dina uppgifter, se se dina tidigare beställningar eller om du har glömt ditt lösenord så kan du få ett nytt skickat till dig.

Sök ditt paket
Använd detta formulär för att söka var ditt paket befinner sig.

Köpvillkor & Returhantering
Här kan du läsa våra köpvillkor eller hur du returnerar en hel/defekt produkt. För reklamationer eller ångerköp, se vår sida för returhantering för adress till vårt lager.

Om oss
Vill du veta mer om oss bakom eleven?

Vänligen kontrollera om någon av följande frågor kan hjälpa dig innan du fortsätter:
  1. Jag har råkat radera det SMS för att hämta ut paketet.

    Den kod som du fick på SMS är de fyra sista siffrorna i ditt kollinummer. Det går lika bra att uppge det kollinummer som du fick på mail för att hämta ut paketet.

Vänligen kontrollera om någon av följande frågor kan hjälpa dig innan du fortsätter:
  1. Jag har tappat bort min faktura, hur får jag en ny?

    Om du har tappat bort din faktura så kan du kontakta Klarna på telefon 08-120 120 10 för att få en ny utskickad. Du kan även maila till dem på info@klarna.com.

Vänligen kontrollera om någon av följande frågor kan hjälpa dig innan du fortsätter:
  1. Vem kan jag kontakta angående ett märke som jag representerar?

    Om du vill komma i kontakt med vår inköpsavdelning rekommenderar vi dig att i första hand kontakta oss via e-post till inkop@eleven.se.

Vänligen kontrollera om någon av följande frågor kan hjälpa dig innan du fortsätter:
  1. Vem kan jag kontakta angående jobbansökan/praktik?

    Om du är intresserad av att jobba hos oss, börja med att kolla på http://eleven.se/jobb för att se om det finns några öppna lediga tjänster som kan passa dig. Vill du skicka in ditt CV till oss rekommenderar vi att du mailar till 11@eleven.se så återkommer vi till dig när en ledig tjänst öppnas.

Vänligen kontrollera om någon av följande frågor kan hjälpa dig innan du fortsätter:
  1. Sponsring av goodiebags/UF-företag

    Tyvärr har vi för närvarande ingen möjlighet att sponsra med goodiebags eller rabatter till UF-företag p.g.a. den enorma mängd förfrågningar som vi får.